3 år...

Just nu: Noppar ögonbrynen, vaxar och fixar.

Dagen:  Blev en snabbis på Djurgården. Sen hängde jag med några grabbar från klassen någon timme. Käkade lunch och bytte min bruna nya väska till en svart.
Blev sen en solning innan jag mötte upp Linnéa och drog till familjen Landin i Spånga.
Väldigt trevlig och rolig mottagning. Tårar och riktigt bra sällskap!
Vi svepte rätt bra ikv.
GRATTIS IGEN HJÄRTE SANDRA!!
Tog mig en prommis tills mamma plockade upp mig på vägen.

Nu ska jag plocka och fixa litegrann. 
På morgondagens schema står : Städa skåpet och BAL.


Ses och hörs imorgon. Då blir det definitivt pics!
Puss och Godnatt


Även jag måste ju få drömma mig bort i dessa Studenttider. "Bara" 3 år kvar...



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0