Du togs bort från mig alldeles för tidigt

Sovit sen jag slutat skolan. Kanske därför jag varit som jag varit idag.
Helt slut.
Är fortfarande trött och tänker fortsätta min sömn. Drömde väldigt mycket.
Hade en väldigt jobbig dröm. En dröm om dig pappa.
Jag såg dig, du var så nära, det var så äkta.
Det kändes som att det var på riktigt. Du stod där framför mig.
Det sägs att drömmar man minns vill säga en någonting. På ett eller annat sätt.
Vart är du någonstans?
Jag vet att du finns där ute någonstans, jag vet att du finns kvar.

Imorgon ska jag be mamma ta fram din ring, som du hade på dig när du och mamma gifte er. Jag ska sätta den på en kedja och ha runt min hals.
För dig.

Ibland gör det så ont.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

kram

2009-06-02 @ 22:15:52
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0