jag är nog fortfarande lite....

Gjorde sällskap med Robin och Micke till Jonnas mottagning. Blev snack, dricka och god mat.
Tack för en trevlig kväll jonna. Och grattis en än gång :) Hoppas det var en dag du sent kommer glömma.

hahaha vart en sjuk jävla gårdag. Hemvägen är någonting att minnas. Satan vad jag skrattade igår.
Och nykter var man fan inte heller. Vad hände lixom?
Värt det.

Nu sitter vi i varsin morgonrock och redo för att sätta på oss nästa outfit för en ny dag med nya mottagningar.
Många vänner som tar studenten idag.

Alex, förlåt att jag inte hinner förbi dig.
På schemat står Sebbe Feuk och min barndomsvän Linnéa Jakobsson.
Kanske blir en sväng till Robin också.

FAN nu är man stressad IGEN.

Bilder och mer surr kommer imorgon antar jag. MKT NU!!



En av mina underbara vänner som skall firas idag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0