Jonna tar studenten!

Regnet öser ner.  Vart är den fina solen vi fick uppleva ett tag?

Kollade jesey girl igårkväll. Grym film.
Somnade sen intill mina stjärtar i sängen. Dom åkte iväg till skolan redan vid halv 8 tiden, själv sov jag vidare till halv 10 med tanke på att jag inte har någon skola idag.
Jag har istället precis skrivit klart mina två sista arbeten i björkebyskolan.
Nu är allt plugg över, allting är klart.
Dom orden trodde jag aldrig skulle komma.

Nu ska äta något sen ta en promenad till skolan för att lämna in dem innan jag drar och möter jessica för att gymma och fixa studentpresenter.


Ikv ska jag på studentmottagning hos Jonna. Idag är det din dag baby. GRATTIS TILL STUDENTEN!!!!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0