Keep smiling

Haft världens mysigaste kväll. Suttit vid vattnet, sätt solnedgången och pratat en väldigt massa. Precis som förut, jätteoseriöst snack till jätteseriöst. Vi blev väldigt djupa där ett tag. Och det gillar jag :) Skönt och kunna prata av sig om sånt jag vanligtvis inte pratar om. Mycket känslor.
Mycket sommarplaner blev det också! Sugna på att styra upp det här och göra lite sjuka grejer.

Satt och lyssnade på halleluja, vi satt bara och väntade på att Seth Cohen skulle komma seglande förbi.
OC feelings.

Nu ska jag läsa ut min bok som jag inte vill ska ta slut, sen sova.
8.30 kommer Mira och hämtar mig, då blir det sandviksspåret två varv. Jada nu jävlar är det dags för hårdträning dom närmaste 4 veckorna innan Rhodos.

Godnatt.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0