oförskämt taggad

Käkade lunch/middag på Tasty's med min kära mami. Sen spenderade vi några timmar på järfällavallen. (SÅ jävla B, graningevallen tänker jag fortsätta kalla det trots att det bytt namn)
Kollade på när Jennies bror Andreas Nordin lirade, underbart och träffa Jennie igen. Och även krister. Inte sätt tjejen på jättelänge. Förr spenderade vi nästan varje dag tillsammans på fotbollsplanen. Men lätt att man tappar kontakten.
Men vi hade en hel del och prata om, så tiden gick ruggigt snabbt :) Ska till dem på Ekerö på Onsdag och bada i deras pool och steke. Hyffsat lovley!

Sen släppte mami av mig hos bästa Emelie. Snackades mycket om Rhodos och kryssades i taxfree katalogen.
Ren jävla fröjd. Törstigheterna är läskigt billiga. Så vi håller listan för oss själva.
Kryper i hela kroppen!!

Imorgon ska jag sola och shoppa med mamma.


jävligt städad bild om man jämnför med kommande skulle jag tro.
gammal bild

Kommentarer
Postat av: emeliek

Lite mer åt "Ett försök till att se städad ut.." hållet!

2009-06-25 @ 23:11:23
URL: http://emeliejosefinekarlsson.blogg.se/
Postat av: rebb

hahahaha iof jävligt sant. men sssh, mörka.

2009-06-25 @ 23:17:00
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0