sjukt osoft att min ena nagel gått av

Blev en sväng i Solna med Jessica jennifer dogge robban och sebbe. Några kubb matcher och bra med skratt. "Jag e så jävla lullig typ, hur är det möjligt?". Vissa matcher var roligare än andra. Gillar att jempan bjuder och visar fram sina känslor. Behöver ni medlidande så bli kompis med Jennifer. Hon är bra på sånt.
Var lite småsugen och ge en grabb mitt nummer och be han ringa mig om sisådär 5-6 år. Han hade potensial för och bli snygg som äldre people.
Men fixa ragg framöver verkar överskattat.
Skämt och sido he-he.

Imorgon ska det stekas igen, som om jag behöver de. Mitt face e ju inte helt okej.


BARNvagn. Så ser det ut när jag handlar med dom fräscha huddinge bona.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0