skulle fan beskriva gårdagen som sjuk

Spenderade kvällen igår i Solna tillsammans med Jessica Robban och Sebbe. Satt på Robbans balkong mesta dels av kvällen. Drack vin och snacka massa skit. Skulle bli ett glas men blev betydligt fler. Var riktigt mysigt och kul. 
Snart blir vi fan inneboende. Tar för oss lixom.
Tack för att ni ställde upp på mina små turer. Oklart vad vi sysslade med! 
Tog en sväng förbi Frösunda för att hälsa på Mergim som också var i Solna. Kul och se dig :) 
Jag och jessica deckade i min säng runt 3 tiden.

Idag har vi stekt på lillsjön hela dagen med Lis stefan jimmy bobbo.
Var betydligt varmare i vattnet  där vill jag lova. Så nu är brännan on.

Ikv blir det grillning och kubb hos Stefan.

 Njut av det fina vädret folk.
Sommartiderna är fan här : )



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0