Summering

Gårdagen var helt underbar. Satt och snackade lite och inväntade hummerlimon hemma hos Josefin. Sen åkte vi hela gänget på 12 pers och gjorde entre på balen.
Mina kära tjejer var där också och tittade. Även lite andra vänner!
Blev middag och jag tror jag och alla andra dansade mer än någonsin. Flera timmar i sträck.
Var ruggigt jävla roligt!
En kväll jag sent kommer att glömma kära vänner.

Avslutade kvällen med Filip Sebbe Davva & Jonathan. Sen somnade jag innan jag ens han lägga huvudet på kudden.

Idag har vi haft skolavslutning. Gick inte att hålla tårarna borta. Man inser nu hur många som faktiskt betyder så fruktansvärt mycket. Inte bara jag som blev tagen vill jag lova.

Credd till Josefin och Malin som sjöng så otroligt fint inför alla elever i Aulan.
SAMT grabbarna som körde knäckebrödsdansen. Sinnessjukt att dom vågade sig på det, men bra var dom!!!!
Nu välkommnar vi det efterlängtade sommarlovet 2009!

Tack för 3 Underbara år mina älskade vänner. Björkebytiderna är över..

Min klass




Kommentarer
Postat av: j

vilken skönhet! Du var helt klart snyggast älskis

2009-06-12 @ 20:06:14
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0