classic

Så jävla lonley att solen skiner. Ännu mer lovley vore det om jag vore frisk och fick träna skiten ur mig. Men det får väl vänta, så man blir av med denna skit först.
Hängde med Fanny under mesta dels av gårdagen. Blev en mysig tripp till stan och film. Eva och adam när dom är små - Classic. Man kan ju se ironin i det hela till skillnad för några år sedan.

Idag har jag flängt runt med mami. Varit på outlet, ikea samt förbi pappa och gjort fint med nya blommor :)
Du har ju faktiskt namnsdag imorgon pappa.

Sen träffade jag jessica och satte oss i solen på en väldigt sjuk plats och pratade i ett par timmar. 2 personer och sjukt mycket fick vi gjort på något sätt, oklart hur det gick till. När vi satt på en och samma plats.

Väntar på Frugan som kommer hit efter jobbet. Hörs imorgon!

Blev en enkel outfit idag



Kommentarer
Postat av: Therese såklart

åh älskar dig kofta!! vart har du köpt den?!?!

2009-06-17 @ 21:56:02
Postat av: Fanny

åååh va fin du va idag rebbis :D

2009-06-17 @ 22:37:11
URL: http://chillare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0