FOTBOLL

Jag har lirat boll ikväll!!! Ja jävlar vad skönt det var. Länge sen man drog på sig fotbollspjuksen. Älskvärt.
Nej, att lägga ner den där sporten helt finns inte på världskartan. Alltid varit en stor del, och ska iallafall få förbli en del av mitt liv. Dock är dilemmat över på vilket nivå jag tänker fortsätta igång rejält.

Knepigt.
Ska fundera på det där.
Får stanna där så länge, inte säga för mycket och inte säga för lite.
Jag har än så länge ingen aning.

Ska ta en dusch och krypa ner och sova tidigt.
Någon kommer somna gott ikväll (:

Torsdag imorgon. Redan!
Blir en vällingbytripp efter skolan samt gym. Fan jag trivs just nu!!

(i svart ofc)

 



 


Kommentarer
Postat av: jossan

vad var det jag sa? du gjorde rätt som gick på träningen :) pussi!

2009-03-04 @ 21:41:31
URL: http://allwedoisdance.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0