fyllesamtalen rullar in.. ovad gör jag?

Jag skulle inte gå utanför hemmet ikväll? Lyckades jag? Nej.
Att träffa jessica innan hon åkte och linnéa lockade mer. Även Fabian var med och hängde ikväll.
Kollade filmen jag hyrt. Min brorsas flickvän. Bra faktiskt!
Så blev mys at neas place ikväll.

Tog en prommis hem. Nu har jag krypt ner i sängen.
Visste att du inte skulle svika Emelie. Fyllesamtalet fick jag. Tackar för de!
Nu ska jag läsa klick och lyssna musik.

Mer än så händer inte just nu. Imorgon ska det tränas.
Hann inte ens skriva klart detta inlägg innan fyllesamtal nummer 2 kom.
Robban Leiderö. Då tackar vi för det också då ;) ett jäääävla liv var de iallafall.

Bror min ringde tidigare ikväll också. Blev lika glad som alltid.
Att fixa en brud som redan har pojkvän är hans grej. Han kommer fixa de ;) hoppas du har oddsen med dig bror.

Nej. Klick var det! Love

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0