Om man ändå kunde spela gitarr

Sitter för tillfället i skolan. Väntar på att få komma in för att göra ett idrottsprov. Hjärt och lung räddning.
Haft en väldigt bra dag i skolan hittils. Skrattat så jag har ont i magen. En gammal elev som är 91 var och hälsade på. Vi tjejer satt uppradade och lyssnade intressant när han spelade gitarr o sjöng. Såg jävligt roligt ut tror jag!
Sjukt duktig måste jag säga.
Fan om man ändå kunde spela gitarr!


Har endast en lektion kvar efter detta. Musik.
Funderar på om de blir gym eller boll ikväll. Det visar sig.

Höres

Kommentarer
Postat av: j

inga planer so far. tror jag ska till robin :] har inga pengar att spendera iaf ! själv dådådååd?

2009-03-04 @ 14:18:51
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0