pjuk

Hej people
Sitter i skolan för tillfället. inväntar min slöjdlektion på 2 timmar. Haft en förjävla dag hittils rent ut sagt.
Vaknade upp och kände mig skakis och jätte illamående. Det höll i sig trots en ordentlig frukost. Sprang ut från engelska lektionen, och spydde som ett djur på toaletten.
Fräsch brud lixom.
Somnade en timme på gården. Då kändes det lite bättre faktiskt.
Gud är inte med mig just nu.
Fan vindarna vänder snabbt.

Utvecklingsamtal 16.00
Vällingby

(Ingen träning idag då jag haft ett allvarligt snack med skolsyster. Vilket grej det skulle bli av detta då.)

Kommentarer
Postat av: j

vad har hänt? talk to me ! Nu blir jag lite orolig...

2009-03-05 @ 14:44:25
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0