sorry m8's

hey ladies n gentlemens!
Blir en hemmakväll för min del ikväll. För ovanligheternas skull. Jag har laddat upp med ramlösa(som jag lärde mig att dricka idag. Svinbra!), tidningar samt hyrt film.
Så mig ska det nog inte gå någon nöd på. Kommer bli en nyttig helg för mig det här.
Do-what-you-have-to-do lixom.
En del som måste göras.
Vilket kommer göra det enklare att kliva upp till skolan på måndag.
Så sorry mates. Jag får klassas som färsking och tråkig denna helg. Iallafall ikväll.
Resten av helgen ska jag inte uttala mig för mycket om än.

Försöker bli medlem på devote och flytta min blogg dit. Men det går inge vidare. Why??
Ha en trevlig kväll!!

hel skämt halv kul



Kommentarer
Postat av: j

woppppaaaaaaa

2009-03-06 @ 21:15:01
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Postat av: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

A.I.K. :)

2009-03-08 @ 01:04:14
Postat av: Ernst Kirchsteiger

där har du rätt tröja på dig gumman! inge mer gult och svart !

2009-03-12 @ 05:45:02
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0