6åringars ärlighet

Då var man här igen. I skolan.
Gårdagen blev jättemysig. Träffade Mix och Lisa en sväng innan jag och jessica begav oss vidare hem till henne för att fira Filip som fyllde 6 år igår. Han fick en svincool lila Star Wars tröja av mig.
Gillar barns ärlighet.
Filip öppnde glatt och förväntansfullt alla sina presenter.
Men dom mjuka paketen blev för många och han fick chocklad som han inte tyckte om. "*spygrimars* det här är det värsta jag vet"

Stod och smålog i bakrunden och var hyffsat glad över att han faktiskt fick mitt paket först. Vilket han verkade uppskatta.
Tröjan åkte på direkt och blev hans lilla outfit för kvällen ;)
Men när han sen under kvällen fick mera kläder var det inge roligt längre.
Hade ju varit roligt om jag kom med mitt paket då.

På kvällen blev det en liten pratprommis. Sommaren är väl det stora samtalsämnet mellan alla oss vänner just nu.
Kan inte förstå att det är så nära.

NU måste jag se till och bli klar med mitt Sv arbete. Ikväll blir det bio.

Peace out

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0