Dagen efter

Full gårdag.
Började kvällen hemma hos Michaela. Förade och blev sedan hämtade av Stefan som skjutsade oss till Glodenområdet där Johanna hade sin 18års fest.
Svinnice utsikt över stockholm må jag säga. 

På något vänster hoppade jag min bilresa hem och hamnade på ("pendeltåg, pendeltåg, pendeltåg!!") med some friends istället.
Flängde omkring i barkarby med lite för mycket av det goda i kroppen, har iallafall fått mig sjuka jävla skratt idag ang gårdagen.
Bitterfittan Rebbis hugger tillbaka lixom.
"Jag får inte säga det här, men det skiter jag i!!!"

Hemma vid 4 tiden om jag inte är ute och cyklar, somnade under mitt samtal i telefonen.
Alltid varit den där trevliga bruden.

Nej bra gårdag mina vänner. 
Tack för kvällen Johanna!



Dagen efter - Vatten, Ipod, sol, jordgubbar
Klagar absolut inte


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0