djupt och odjupt

Blev lite blandade måltider hos Mix igår. Rostbiff och sallad blev det för min del.
Snackades och tjejerna svepte några glas.
Alla utom jag, kan ni tänka er.
Jag och Jennifer cyklade sen till Dingo en sväng och umgicks. Men vägen dit blev långvarig, stannade och blossade lite under ett tak, slutade med många historier och tårar.
Djupa tjejer lixom. Men skönt var det, vi kan ju faktiskt vara djupa tillsammans också. Även om det är inte den första sidan vi visar folk. Mest freaks på heltid.
Jennifer stannade kvar och shottade tequila till 5 imorse. Sist ska man va!

Men min snälla taxi seb hämtade upp mig klockan 1-2, tacksamt.

Ikv blir det grillning med familjen. Stillsam helg : )
Puss



Jennifer and I - Valborg

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0