fångat solen

Bättre start på veckan kunde jag inte få.
Träffa tjejerna igen efter långhelgen. Mycket surr som vanligt.

Glatt överaskad över att skoldagen redan var slut 12. Passade perfekt när solen stod högt på den klarblå himlen.
Drog med Felicia hem efter skolan. Stekande i solen och frossa färsk frukt - Kunde inte bli bättre.
Fick mig allt en fin bränna.
Fick en känsla av spanien, värmen var så stark och deras byggarbetare var spanjorer. Så en blund och man kände sig långt borta från sverige.
Obehagliga typer som inte gnällde över arbetsutsikten när vi låg där halvnakna.

Blev sen allergitester på vårdcentralen samt en snabb visit på banken där jag och mamma ordnade med lite pengar och bankkort. Inhandlade även silverschampo, måste dock säga att håret är mycket bättre än vad det såg ut som i helgen.
Så tårarna har börjat torka ; )
Precis ätit middag. Snart dags för kvällsprommis i solen!


Känner mig som världens lyckligaste.



Kommentarer
Postat av: felli

living the dreeeeam

2009-05-25 @ 20:50:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0