helt slut

HELT slut.
Träningensvärken kom inte imorse utan NU.
Hyffsat mör i benen.
Jag och Sofia har flängt runt i stan sedan klockan 11 idag, shoppat loss och lunchat : )

Löshår inskaffas när min hårfärg är färdig istället. Är ett steg i rätt riktning iallafall.
Drog förbi familjen heagermark och umgicks lite. Blev dock mest lekande med Joel för min del. Gullen!

Efter att ha inhandlat kvällens mys på ica har vi krypt ner i sängen och ska inte röra oss en meter.
Kollar på Flickan utan ansikte på tv. En tjej som föddes utan ansikte.
Så jävla obehagligt och se. Svinläskigt.

Kommer slocka tidigt ikv. Nu ska jag återgå till kvällsmyset med hjärtis.
Mer bilder och surr imorgon.

Kommentarer
Postat av: j

gullis, kan du ringa mig när du har tid? Måste prata med dig angående studenten. är helt lost. vet inte hur jag ska lösa mitt lilla problem..



Kisses

2009-05-22 @ 00:59:26
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0