HOR FOT

Trevlig kväll i kista centrum med seb igår, god middag klädaffärer och kvällsbio. 
17 again. Sevärd film måste jag säga, gillade den skarpt.
Zac Efron var inte dåligt handsome om man säger så.

Dagen bestod av en kort skoldag. Tänkte ställa upp för laget och följa med Jennifer när hon skulle ta sin spruta idag. Hålla henne i handen och visa mitt stöd lixom.
Men under dagen fick jag fruktansvärt ont i foten, så tänkte att dem på vårdcentralen lär ju ha ett plåster eller något liknande som skulle hjälpa.
Men det blev betydligt mer än så. Dom tyckte det såg förjävligt och krävde att en läkare skulle titta på det.
Så där låg man i dödsbädden, med jennifer i sin hand.
Jennifer fick alltså springa iväg själv och ta sin spruta eftersom jag tydligen hade så mycket annat för mig.
Sen var det jag som behövde den där lilla handen när dom slet och misshandlade min fot ännu mer.
Hade ju missat att den var svullen blå kokhet och helt förstörd lixom.

Fick 10 dagars pencelin kur 3x om dagen. HAPPYFACE....

"Du är världens sämsta hålla i hand kompis" kastar Jennifer ur sig.
Själv tyckte jag du var världens bästa.

Dagens inköp får ni se senare.
Blev en liten snabb sväng till görväln med Emelie Mix och EmelieA (bil självklart, gå är inte ens ett altenativ på några dagar). Trevligt som vanligt! Kul och se karlssons face igen också, det var inte igår.

Högläge film tidningar. Ut i dimman!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0