nr 31 and nr 10

Alla fotbollsår har varit så olika, varje år har varit så annorlunda.
Men dom har varit så jävla bra allihopa.
Bele tiderna finns det nog inga ord för, bele var början till allting. Minnen som kommer sitta kvar i all evighet.
Under aik tiderna har jag aldrig någonsin upplevt så mycket sorg hat lycka och så mycket kärlek.

Jag har tid med så mycket annat just nu, och jag trivs så bra.
Men jag måste nog ha fotbollen på något sätt kvar. Nu handlar det bara om vart jag ska välja att spela.
Beredd att kastas in i den seriösa fotbollsvärlden igen kanske jag inte är.
Finns lite andra vettigare altenativ just nu.

Lagkänslan - är något du aldrig kan beskriva.




Kommentarer
Postat av: Emma Blyckert

kom ner och träna någon dag ;) <3 puss

2009-05-16 @ 18:03:39
URL: http://eemmerson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen känsla kan beskrivas, bara ett ord. saknad!

2009-05-19 @ 19:02:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0