slår du, slår jag tillbaka ännu hårdare

RIP amigo får vi väl säga då. Mina goda sallader eller bakismåltider är som bortblåsta, det tar ju lite.

På min kontakt lista heter Jennifer - Hormoniska vraket. Men tanke på att hon bröt ihop för att hennes mamma hade bytt sås till middagen. Grinandes gick hon upp på sitt rum lixom.

Idag får jag nog ta på mig den själv - Det där hormoniska vraket.
Har varit skitglad hela dan, legat och stekt i solen och lyssnat på musik. Bara fått vara.
Men vindarna vänder snabbt ni vet. Står i köket med familjen och känner att jag börjar koka. Börjar bli så jävla förbannad.
Utan anledning.
Sätter oss ute fär att äta middag. Brorsan frågar och säger att jag har blod under stolen och påstår att jag har 3 hakor.
Han varnar mig och säger slår du mig slår jag tillbaka.
Jag slog honom, han slog tillbaka.

Tårarna börjar rinna och jag bryter ihop!! Inte för att slaget gjorde det minsta ont, utan för man insåg hur jävla patetisk man är som är sånt jävla hormoniskt vrak.

Middagen slutade i bristande asgarv och blöta kinder.
En helt normal middag i mitt hus

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0