SMART TJEJ, BRA JOBBAT

Seb hämtade upp mig, blev en sväng till outlet där han köpte present till Mira som fyller år imorgon. Jag köpte drömskorna.
Hittade även ett par andra skor jag funderar på att köpa imorgon, som skulle passa mig perfekt till balen.
Ska försöka skramla ihop lite cash bara.
Blev en sväng upp till Mix och Robert innan jag drog förbi gymmet.
Träffade Nora på gymmet, så blev lite träning med henne idag. Sprang även på Johanna.
Man är ju inte ensam på gymmet om man säger så.

Sebbe släppte av mig hemma, jag ringer hysteriskt tillbaka när han droppat mig och säger att jag glömt skorna i bilen. 
"Nej dom ligger inte här"
Ringer och hettsar Sats personalen och ber dom leta efter mina skor.
Tacka gudarna för att dom låg kvar i omkläningsrummet.

Sebbe får dagens jävla credd för att skjutsa mig fram och tillbaka igen. Tack du <3

Kommentarer
Postat av: anonym som fan!!!!!!!!!

Om bara den dära "Sebbe aKa Gnidlund" var lika snäll mot alla andra också ;/

2009-05-13 @ 00:12:07
Postat av: rebecca

Anonym som fan : Hahahahaha. Fan vad du är ledsen nu för tiden robban ((:

2009-05-13 @ 09:06:20
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: anonym as hell!!!!!!!!!

robban ? nån som sa att han slutat läsa din blogg :O

2009-05-13 @ 14:44:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0