vart är tårarna puppy?

Blev inga tårar för Ronaldo. Inte vad jag kunde se iallafall.
Vad har hänt lixom?
Fan jag tyckte det var ganska gulligt och charmigt när han stod där med sitt puppyface.
Besvikelse. Tack så jävla mycket!
Nu var den lill lördagen förstörd typ.

Förövrigt är min mamma född igår.
Jag - Barca gjorde precis 2-0
Brorsan - Ere så??
Morsan - Cool du är då. "Barca...."
Jag - Vafan ska jag säga då? (otrevlig)
Morsan - Barcelona
Jag -  Man säger Barca, alla gör det.
Morsan - pff gör dom ju inte alls, aldrig hört.

Inom 1 minut säger en kommentator på tvn Barca. Riksmongo! Godnatt

Kommentarer
Postat av: tofsarna

hahah ovanligt att du är otrevlig mot mamma :D

2009-05-27 @ 23:29:39
Postat av: ROBLON "C.RONALDO" LEIDERÖ

GLOYRY GLORY MAN. UNITDED !!!!!!!!!!!!!! VI E BÄST I VÄRLDEN!!!!!!! Djurgårn ÅKER UR I ÅR HEY HEY HEY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333

2009-05-28 @ 01:51:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0