fredag den 13e

Igår tog jag och brorsan ett jättelång promenad. Han är den bästa bror man kan ha. Vi pratade verkligen om allt. Känns så skönt att kunna ställa alla de där frågorna till honom som jag ibland inte vågar fråga mamma. För jag kommer aldrig sluta undra, och kommer aldrig vilja sluta veta. Även om hjärtat blöder lite.
Tur att jag har dig Andreas. Den bästa jag vet.

Idag blir det ärenden. Ska möta jonna, försöka shoppa lite fint och sola.
Ha en bra dag, för det ska jag ha!
Var rädda om er där ute - fredag den 13e ;)

Nu: Britney spears på högsta!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Love ya sis! :)

2009-11-13 @ 17:23:26
Postat av: J

ta hand om dig flicka nu när du väljer att förtära alkohol :)

2009-11-14 @ 00:29:48
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0