I wanna let you know I'm proud

Lyckades hinna med träningen idag även om jag har haft massa plugg. Träningen tog emot i benen idag, det var tungt. Men vi gav inte upp, vi körde ännu hårdare. Det handlar om att klara av att träna även när det är tungt i benen. Och det lyckades vi med : )

Sitter fortfarande med mitt engelska arbete. Blir en fin text. Jessica hjälper mig jättemycket med mina rader just nu för att det ska bli perfekt.
Väldigt personligt arbete om cancer och dig pappa.
Ibland känns det som man får ut någonting vettigt av skolan, att det blir någonting bra.
Ps. Tusen tack för all hjälp jessica. Du är guld värd.


I wanna give my breath 
my strength 
my will to you

Kommentarer
Postat av: jess

i'm proud of you <3

2009-11-27 @ 00:00:13
URL: http://jfrida.blogg.se/
Postat av: J

du är så duktig min fina! Det visar bara vilken styrka du har innom dig genom att skriva ett helt arbete om din pappa.



Jag bär ditt hjärta med mig.

Jag bär det i mitt hjärta.

2009-11-27 @ 00:03:23
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0