jooooy ride

Svintrött och Svinbakis.
Jag och jennifer drog på oss våra outfits och drog ner till Micke och förade med grabbarna, kul och träffa dem man inte träffat på länge faktiskt. Sen rörde vi oss mot jakan, dom till mp och vi på festen. Hade ganska kul igår, tror jag? Eller något. Hela kvällen är faktiskt väldigt oklar om jag ska vara ärlig. Jag jagade tydligen taxibilar och jennifer stannade kvar sist på festen, som vanligt. Man ska vara glad om hon ens drar hem lixom!

Jag och mami tog bilen till stan för att kika in hos syrran ett tag. Fick stora kartonger med grejer, massa nytt smink, päls, kläder och en massa hon inte använder.

Tänker ligga på exakt samma ställe hela kvällen. Ensam mamma söker gör min söndag som vanligt.




Jag var tydligen cowboy igår iallafall


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0