Kista

Som alla säkert redan vet så har det ju byggt ut hela kista, Monki Belle och New yorker är några av de affärer som lagts till. Riktigt fräsch faktiskt, men det var inte nådigt med folk. 25% i alla butiker och löning gör folk galna, lyckades självklart vara där när alla slutat skolan och jobbet. Så det var jag, min skogstokiga mamma och resten av världen. Fick med mig lite stuff hem iallafall, orken fanns inte riktigt att gå lös på riktigt.
Men bilder på allting kommer lite senare ikväll : )
Ps. För er som försökt nå mig så har min mobil varit döende. Drar iväg ett sms när jag har laddat den igen!

Nu MÅSTE jag plugga igen...... Tog alldeles för mycket tid som jag inte hade.
Tycker det är för mycket måsten här i livet.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0