klart ni orkar läsa, fan skärp er.

Tog emot att åka till jobbet idag. Men nu sitter jag här, och jobbdagen är avklarad ;) ungarna frågade t o m om min autograf på jobbet idag, hahaha. Hur fattigt låter inte det lixom.
Gubbarna blev fulla och tyckte jag var vacker och unik, tack fina gubbar. Skönt att ni erbjuder er och säger att ni är singlar, 40 +. Nja, avstår nog.

Lika roande varje lördag och kliva av i barkarby. Möter alltid massa folk som ska ut, själv ska jag åka hem för att sova efter jobbet. Är jag den där roliga bruden? Eller så är jag inte 18? Vad tror ni lixom.

Jobbdag imorgon, hård dag dessutom. Men sen, har jag en väldigt bra vecka framför mig så jag ska försöka le :)

Mathilda dricker för mig ikväll, som vanligt. Skönt! Slipper lixom dricka själv. Men nu e jag törstig!

Ps. Lika bra och fundera på något kul jag ska shoppa i veckan istället. Känns nog lite lättare då :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0