Lite levande

Skönt att man har fått träffa lite människor en sväng. Känner mig lite mer som en människa igen.
Linnea ville ha hjälp och noppa ögonbrynen så man ställde ju upp och gled ner till henne en stund och hade skönhetssalong. Sen tokhettsa jennifer på telefonen, så mötte henne på vägen så följde hon med och snodde sin egen cykel och min cowboy outfit. Vissa har ju inte lagt halloween bakom sig än ;)

Kollade min mobil, hade 7 missade samtal och ett sms av jennifer. På smset stod det

"Ända ursäkten jag kommer godta är om nu ligger med någon just nu" hahaha jävla dåre till vän.

Ps. Tack söta mellimon som hjälpte till med bloggen.

Kommentarer
Postat av: MELLIMON

Sv: Det är lugnt! :D

Om du inte har bytt lösen så går jag in och ändrar det, du lär ju märka! Puss

2009-11-05 @ 22:45:01
URL: http://mgif.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0