Nej, jag gillar inte måndagar.

Lagom irreterande morgon. Tvingade mig iväg till skolan trots att man var svintrött och frös ihjäl, så kommer man till skolan och får veta att svenskan är inställd, så har håltimme i ca 3 timmar. Men orken att ta sig hem fanns inte, så istället har jag hängt runt med Karlsson några timmar. Bjöd Kalles klass på lite julsång, lagom pinsamt men sinnessjukt kul ;)
Emelie har även hjälpt mig med mitt arbete som skulle vara inlämnat idag som jag inte hade tagit tag i. Så nu slipper man ha ångest inför sista lektionen idag.
Mycket bra.

Så tack för att du förändra min måndag till någonting bra Empis.

Nu har jag gjort en lista på saker som jag måste ha gjorda denna vecka. Bara att bita ihop och göra skiten, sen kan man fokusera på det sista provet innan jullovet nästa vecka.

Efter skolan blir det powerwalk i spåret igen, dags och fortsätta lika bra med träningen denna vecka :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0