solarietorsken

Så var helgen så gott som slut. Jag och jessica strosade runt i stan igår, träffade jonna, fikade på ett jättemysigt cafe "cafe avenyn", kommer nog bli nya fiket framöver. Hade tilloch med världens vettigaste fika.
Köpte med mig lite fina saker och droppade förbi solariumet på väg hem.
Sen började jag och jennifer kvällen och förade hos Emma, sen vidare mot Solna till Robban. Dom var lite smått efterblivna och slitna efter kryssningen, men jag och jennifer ville ju supa bort jobbångesten.

Tror vi tilloch med lyckades.

Dock var dagen inte lika rolig. Jennifer var nog minst lika bakis som mig idag.
8.00 börjar morsernas hetts om jennifers försvinnande. haha
Och jag lovar er, jag har inte varit levande. Mötte grappo för käk innan jag drog till jobbet. Funderade starkt på att vara magsjuk och spy på jobbet. Men bara för att jag är så jävla duktig så jobbade jag galant alla mina timmar istället.

Fick en ett snabbsanck och en cigg med Micke och Sedvall precis.
Nu ska jag kolla one tree hill och sova.
love

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0