Söndag

Blev 2 varv i spåret idag igen, jävligt duktiga. 2 par som kommenterade vårat höga tempo, jag säger ju det. När ska ni börja tro mig dårar?
Efteråt kom mami och hämtade mig. Så blev det en sväng till jakan och outlet, nu lyser det fint hos dig också pappa. Varje söndag ska du få ett ljus, tills det lyser fyra stycken så fint.
Blir lite adventsfika och god middag hemma idag. Jag älskar dessa mysiga söndagar.
Gårdagens shopping blev inte mer än detta.

Mysig lite längre tröja


Denna fast i svart. Söta detaljer på axlarna
Dock köpte jag inte lika slimtajt som den ser ut på bilden.


"Halsduk" Som sitter på plats så man slipper hålla på

Kommentarer
Postat av: Anonym

kap! ;) vart e halsduken ifrån? :D

2009-11-29 @ 19:14:01
Postat av: rebecca

svar: Visst :) den är ifrån H&M.

2009-11-29 @ 19:25:20
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0