Underbara lördag

Så var det redan lördag. Inte haft någon tid för att uppdatera. Igår var jag i sollentuna centrum med familjen Haegermark/Olevik. Kollade affärer, handlade mat och sånt. Sen hade vi en väldigt mysig kväll, åt världens godaste middag, tog ett glas vin och kollade idol/wallander. Tokmysigt!
Så tack för det min andra familj. Sen på kvällen fick jag skjuts av Sebbe och fick sovsällskap. Frågan är hur det gick på sebbes bortamatch igår? Piltavla 10? Tell me about it Sebbe.

Idag plockade Emelie upp mig. Har hängt i Stinsen centrum, kollat i affärer, käkat lunch och sneglade lite på EMD som var där och uppträdde. Men vi stod mest och kastade hat på dom, av absolut ingen anledning ;)
Sen åkte vi vidare till Kista, där vi hittade lite mera. Bilder kommer upp senare.
Blev mest shopping för Empan :)

Blev en milkshake och kaffe på vägen hem. Tack för en väldigt rolig och mysig dag min vän.
Jag tycker nog om mina vänner lite för mycket.

Guld.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0