vilken dröm...

Vaknade inte förens vid 1 idag. Sovit dåligt inatt, vet inte när jag lyckades somna. Dock känns det som det går åt fel håll det här, blir ju knappast bättre.
Ligger i brors säng under täcket och lyssnar musik och pratar lite. Väntar på att one tree hill ska bli klart så att jag har någonting att titta på.

Inatt drömde jag världens mardröm. Jag drömde om mormor. Att vi alla var där och hälsade på, men att vi alla sen skulle bege oss och bo i en stuga längre bort i någon vecka, alla utom mormor.
Men jag totalvägrade för jag ville vara kvar hos mormor. Men jag gick ut ur huset och tittar på fönstret och ser mormor sitta vid sitt köksbord där hon alltid sitter jag skickar henne ett sms och skriver "Jag älskar dig mormor. Lämna mig aldrig" för jag visste att tiden var knapp..
Sen åkte jag ensam iväg i mammas bil.
Min mormor har lixom aldrig haft en mobil i hela sitt liv. Det var en så hemsk dröm, som var betydligt längre men det där var en bit av den. Kändes så tungt i bröstet när jag vaknade, för mardrömmen var ju sann. Tiden är knapp. :'/

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0