WHEN LOVE TAKES OVER

Tragiskt att jag har varit hemma hela veckan, men jag hostar fortfarande som en tok och huvudet spräns i bitar varje morgon. Så här ligger man som en soffpotatis igen.
Känner mig ganska vidrig faktiskt.
I helgen får jag helt enkelt bara köra treo och bita ihop på jobbet, kan lova er att jag inte har något val.

är så biosugen. MJ's film visas inte länge till, så lets go?
Sen kommer även saw ut på bio på fredag. Finns alltså en massa bra filmer på bio nu.
När ska det finnas tid för det då?

Jobbhelg - sucks to be me.

Skönt att I know you want me spelas på MTV oooo nu kom when love takes over. Fan är man på rhodos? Eller ligger man hemma? Jag tror jag är på bargatan på rhodos faktiskt.




Får nog be om ursäkt för tråkiga bittra och bildlösa inlägg, men det händer ingenting under mitt tak denna vecka


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0