är plugga roligt? vavava?

Varit hyffsat pigg och glad i skolan idag, tills jag kom till samhällskunskapen, då dog jag lite inombords. Promenerade direkt hem efter skolan för att ta tag i plugget, slutade istället med att jag sovit ett antal timmar. Vill bara vända mig om och fortsätta sova. Men finns ingen tid till det.
Jag måste måste måste måste ta tag i det. För på torsdag är det FET prov.
Finns ingen tid för bra uppdatering och bilder just nu. Men det kommer, så håll ut.
Nu ska jag leta rätt på mobiltelefonen, den har sprungit ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: förvirrad :S:S:S

har din mobil ben ? lr va? vadå jag fattar inte ?:S hur kan den springa iväg ?:S:S

2009-10-20 @ 02:32:05
Postat av: Anonym

vad har du för strlk i din goose? ska köpa en så vore tacksamt med svar :)

2009-10-20 @ 16:21:35
Postat av: rebecca

ska precis sälja min goose faktiskt, men den är i storlek xs :)

2009-10-20 @ 18:23:05
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: j

varför ställer folk frågan om vad du har för storlek i jackan när den personen ska köpa en själv?!?! hört talas om att alla har olika storlekar, och går man och provar jackan så vet man själv vad man har för storlek!!!!



JA REBECCAS MOBIL HAR BEN, DUMMA JÄVEL.



PUSSSSS

2009-10-21 @ 12:48:59
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för svaret rebecca :)



jag undrade för att jag ska köpa från nätet! chilllllllla kvinna...

2009-10-21 @ 18:14:33
Postat av: j

då kan du skriva det nästa gång så blir det inga missförstånd, chillarN!

2009-10-22 @ 00:37:01
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0