därför är jag inte på jobbet

Åkte till jakan och skulle gå till tåget, missade självklart att det inte gick in till stan heller. Så ersättningsbussarna stod uppradade på stationen. No way tänkte jag och ringde chefen och sa att jag var sjuk.
Värt, otroligt jävla värt.
Hade knappt hunnit jobba för det skulle tagit så lång tid att ta sig dit.
Nu ska jag äta mysmiddag med familjen, söndagsmiddag.. Kan vara evigheter sen :) Men först ut på en cirre med jessica i telefonen.
Sånt där väder älskar jag

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst är det så... tyvärr.

Jag hoppas att man aldrig glömmer. Man måste tänka på saker ofta - för att minnas dom länge. Det är ju det man vill. Man vill inte glömma. För minnena är ju som sagt det man lever på idag.



Tack för att du alltid skriver fina och kloka ord till mig. Det är något jag lärt mig av.

2009-10-19 @ 10:29:24
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: j

I love you!

2009-10-19 @ 14:48:32
URL: http://hhope.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0