deppmode - bäst ni aktar er för känsliga jävla jag

Igårkväll brast jag. Trodde jag inte ens själv kunde grina så brutalt från ingenstans, kände bara att nu var det fan droppen. Är så trött på dessa jävla jobbhelger, jag spyr på det alltihopa.......
Måste ske en ändring i mitt schema inom kort.
Sitter och är deppig och fått i mig frukost, en dag som denna vill jag njuta av en regning lördag och ligga på soffan och mysa. Långt ifrån min verklighet idag dock.
Halv 10 drar jag till skytteholm för att kolla våran final i sanktan, sen vidare till jobbet.
Idag tycker jag synd om mig själv.



Hade så gärna ha velat kika förbi kungsträdgården idag kl 16.00 dit man kommer för att minnas och skänka alla canceroffer en tanke. Alla tänder varsin marschall och reflekterar sina tankar och får känna känslan att man faktiskt inte är ensam. Kan tänka mig hur hela kungsträdgården lyser upp så fint..
Igår kom ett minne upp pappa, ett minne jag aldrig kommit i kontakt med förut.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Minnena är de som gör att man kan glädjas till slut. Det är minnena man har, som gör att man kan titta tillbaka på det man upplevt. Och få fram ett leende. Och tårar.

Minnen är bra...

2009-10-17 @ 10:42:32
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

PS. Hade ingen aning om det där i kungsan... dit hade man velat åka. Gud så fint det måste lysa upp där senare.

2009-10-17 @ 10:43:51
Postat av: Sandra

Jag vet precis hur det ät att vara så påverkad av jobbet. Man spyr på allt som har med det att göra! Tänker inte på de positiva med att ha jobb som lön eller så förutom dagen den kommer så klart;) men pengarna försvinner ändå så jävla snabbt. Kan bara säga att jag tycker du bör hålla ut för i slut ändan är det värt det. Jag ångrar inte att jag slutar på ICA för att jag trivdes inte men om du mår bra där i övrigt så tänk så här ... Det blir ofta mycket arbete vart du än jobbar?! fritiden drabbas men det är så svårt att få jobb inte värt att ge upp när det ät jobbigt och sedan söka nytt. Tro mig jag vet (arbetslös) Håll ut, Rebecca. Tycker du är duktig som jobbar på fastän det finns så mycket annat som lockar :)

2009-10-17 @ 15:06:57
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet precis hur det ät att vara så påverkad av jobbet. Man spyr på allt som har med det att göra! Tänker inte på de positiva med att ha jobb som lön eller så förutom dagen den kommer så klart;) men pengarna försvinner ändå så jävla snabbt. Kan bara säga att jag tycker du bör hålla ut för i slut ändan är det värt det. Jag ångrar inte att jag slutar på ICA för att jag trivdes inte men om du mår bra där i övrigt så tänk så här ... Det blir ofta mycket arbete vart du än jobbar?! fritiden drabbas men det är så svårt att få jobb inte värt att ge upp när det ät jobbigt och sedan söka nytt. Tro mig jag vet (arbetslös) Håll ut, Rebecca. Tycker du är duktig som jobbar på fastän det finns så mycket annat som lockar :)

2009-10-17 @ 15:07:13
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/
Postat av: rebecca

Lisa: Du har så rätt så... Ibland är minnerna dock för dåliga, för att se det fina.. Men man har dom fina minnerna också, som får en att le. Minnerna är det man lever på idag. Välvalda ord fina du <3

2009-10-18 @ 00:18:25
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: rebecca

Sandra: Jag vet :( tänker inte ge upp jobbet, bara hoppas på en förädnring. Känner mig som 16 och går in i väggen snart typ. Omänskligt.

Bittert bara. Men som sagt, alla jobb är tuffa. Hoppas på en schema förändring så kanske jag slipper vara så bitter..

Tack för din omtanke bästa Sandra.

2009-10-18 @ 00:20:16
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0