det borde vara lov jämt

Jennifer är ingen favorit kusin, men en favorit kompis ;) Hennes lilla kusin ringde tydligen med baby röst och säkert hundögonen för sig själv och ville att jennifer skulle följa med på simträning. Och jennifer kan man lättövertala, till att skita i det alltså! Min jobbiga ton övervägde mer än baby rösten. Ibland funkar det med. Fattades bara att jag skulle stampa med foten i golvet och bli 5 igen.

Nu ska jag äta frukost och sätta på mig något, sen blir det shopping hela dagen :)



Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha! JO det är DOM :D



Galet sköna att gå i! good taste ;)

2009-10-27 @ 20:03:59
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jennifer krook

haha aa imorn ska man ju tydligen vara favorit kusinen kl 10 på morgonen. så jävla skönt

2009-10-27 @ 20:20:32
Postat av: rebecca

hahahaha klart du ska vara favorit kusinen ;) du har ju inte samvete för något annat!



ps. :p

2009-10-27 @ 20:35:57
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0