Det lyser så fint ikväll

Hade världens mysigaste kväll igår. Satt mest och planerade kollade idol och prata skit. Somnade inte förens vid 3 tiden. Idag drog jag in till stan en sväng med Dogge och Sebbe, inhandla det sista för kvällen. Mötte upp mamma och åkte och handlade lite sen åkte vi och hälsade på pappa. Tände ljus för dig idag pappa. Det lyser så himla fint på din plats ikväll. Det lyser så himla fint på hela kyrkogården den här kvällen. Alla har varit hos sina kära och tänt ett ljus, ett ljus för att minnas.
Jag kunde inte hålla tårarna borta, men med mammas tröstande famn grät vi ihop. Det kändes ändå så bra, bara för att jag har dig världens bästa mamma. Min tryggaste famn.

Åkte hem till familjen Jakobsson efter graven. Jag umgicks med Linnea och mamma pratade med Marianne. Tufft och se dig ledsen mamma, men så fint och se hur dina vänner bryr sig och finns där.
Det är kärlek.

"Vi får vara glada över att vi har varandra."



Kommentarer
Postat av: viola

<3

2009-11-02 @ 22:11:54
URL: http://vajola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0