nu får du dina efterlängtade bilder fanny ;)

Jag och jennifer hade en urmysig dag i skärholmen.
Shopping, chailatte och konstant garv. Jennifer är mer sjuk i huvudet än mig, eller så blir vi bara svinsjuka tillsammans ;) Tack för en grymt rolig och mysig dag.

Fick med mig det här fina hem.



Kortare linne från Topshop, kommer användas flitigt i sommar
nu får jag nog matcha det med en kjol med hög midja eller liknande.



Kjol med dragkedje detaljer



två nya väskor i mocka



Mysvantarna






Ser ut att vara svinstora och dålig bild. Men svinsnygga på!



kostymbyxor till jobbet



Världens finaste ("byxdress"?), i fint glansigt matrial. Grym på! Kommer matcha tillsammans med svarta strumpbyxor nu på hösten, till sommaren blir det barbent.
Lite små kär ;)




Idag fann jag glädjen till varför jag jobbar och sliter som jag gör. Äntligen.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0