höstpromenader med en jycke

Härligt höstväder ute även om det är väldigt kallt. Tog en promenad ner till ica med bror, det var riktigt skönt.
Något skrämmande är att jag som aldrig varit förtjust i hundar, är sugen på att ha en gullig liten jycke, men bara nu på hösten. Ser så mysigt ut att vara ute och promenera med en hund.
Men någon hund blir det inte, för jag kan ju inte bara ha en hund om höstrarna.
Hanna ringde och lektioner var inställda, så jag blir hemma resten av dagen..  Kan nog inte bli skönare. Nu ska jag ta tag i resten av städningen, för imorgon är min älskade mamma hemma igen :)


Jag har hittat en ny vinterjacka jag ska köpa i helgen eller nästa vecka, GRYMT!

Kommentarer
Postat av: j

du vill inte ha en hund! Det är inte mysigt att gå ut med den när det är svin kallt ute. Det är imnte det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2009-10-14 @ 12:34:38
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: JESSSSSSS

hoppas att du skojar med mig. köper du en hund är vi inte vänner längre

2009-10-14 @ 16:42:15
URL: http://jfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0