Jag är iallafall ingen bitter-fitta

Antingen ser man allt från den ljusa sidan, eller på den mörka sidan. Idag ser jag allt på den ljusa sidan. Den här hösten har gett mig en sån bra och mysig känsla. Tror starkt på veckorna framöver. Att få mysa in sig inne, dricka vin äta god middag kolla idol och umgås lockar varmt. Att få göra om mitt rum, höstnytt och mysigt. Att kunna ha pengar att spendera på roliga saker och shopping gör vardagen enklare.
Ja, enkelt känns det just nu.

Kan sitta och tycka synd om mig själv för allt plugg som är framöver, men istället ska jag göra mitt bästa och se till att plugga.

Är jag äckligt posetiv nu? Nästan så det är irreterande? Isf får ni fan ta det.
Hoppas ni inte är BF's hela bunten :)

Kommentarer
Postat av: j

"Hoppas ni inte är BF's hela bunten" vadå? jag hänger inte med :D haha



"Att få mysa in sig inne, dricka vin äta god middag kolla idoL" haha. du känner ett sånt sug va ;)

2009-10-05 @ 09:55:48
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: rebb

dvs hoppar ni inte är bitterfittor hela bunten ;) smarto.

klart jag gör, du också vet jag.

2009-10-05 @ 11:41:19
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0