jag är inte lika bra

Beundrar Frida som har så mycket för sig och ser en framtid framför sig. Hon vet vad hon vill. Blir inspererad, allt låter så strukturerat och bra. Du verkar ha koll min vän på vad du vill.

Hittade en text i hennes blogg som jag läst för länge sen. Och jag tycker den stämmer väldigt bra.
Jag gillar den.

Life is to short to wake up in the morning with regrets. So love the people who treat you good, and forget about the one who don't. Believe that everything happends for a reason. If you get a chance, take it. If it change your life, then let it. Nobody said it will be easy, they just promised it would be worth it.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej älsklingen! Ååååhh du gör mig så glad! Klart vi måste, jag är ledig i helgen, så vad sägs? MISS YOU

2009-10-26 @ 22:48:16
URL: http://convinceme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0