jag bara ler

Fick mina fina saker av Sofia igår. Kommer upp i bloggen senare. Blev ett antal timmar i stan innan jag och Jonna gick lös på morsans icakort. 
Vi hade en underbar kväll igår. Ett antal glas vin, tacos massa ljus och idol. 
Vad jag mådde.

Insåg hur skönt det är att vara ledig på helgerna. Kände mig som världens lyckligaste. Och jonna min fina vän, väldigt trevligt sällskap som vanligt.

Även Bobbo och Myggan kom förbi en sväng innan vi drog iväg och jag blev släppt i skälby.

Nu sitter jag i jessicas säng, väntar på att vi ska dra till jakan för att möta upp Larssa och kirra middag till ikväll och så vidare. Självklart ska vi skåda matchen och dricka vin eftersom vi inte är öldrickare.

Skönt att laget tog sig till final i sanktan idag, en säker seger på 3-0.


TREVLIG LÖRDAG.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0