jessica var 14 för en kväll

Fick en bra lördag också. Kollade matchen som dessvärre är en besvikelse och drack vin med Lisa och Jessica. Sen var det dags att plocka fram spontaniteten så hamnade på fest i kallhäll. Hade roligt faktiskt och träffade lite gamla ansikten. Efter att jessica tydligen misslyckade sin hookning och låg och spydde istället lockade nattbussen.
Dock var bussresan brutal. Jessica skapade scener och slutade med att jag tvingades ringa hennes föräldrar för att styra upp det hela.
"jag tjatade om förlåtelse i bilen. det kändes som om jag var fjorton igen." uttrycker jessica sig idag. Ja, igår var du nog 14 jessica, jag kan nog börja skratta åt det idag, igår ville jag skjuta huvudet av dig.

Men som jag skrev, hoppas du är bakis för det är du värd :)
Söndag: Green day inställt pga att brorsan blivit sjuk och inte kan röra sig, så blir ensam mamma söker i soffan istället. Blir annan konsert i höst istället.

Kommentarer
Postat av: jeSzz

hahahaha, asså nu jävlar, VARJE HELG!!!!

2009-10-11 @ 21:11:09
URL: http://jfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0