Kanelbullens dag

utan kanelbullar. Ingen större skam, bullar ska jag fan inte ha.
Nu kan jag äntligen säga - jobbhelgen ÖVER. Kollade BELE - AIK innan jag drog vidare till jobbet,

19 spänn för korv med mos och en pucko gjorde Emmas dag - skönt att hon inte behöver mer för att bli lycklig.
Nu sitter jag med kalendern i högsta hugg för att planera veckan väldigt noga, mycket att göra. Träningar, en massa plugg och det ena och det andra.

Om ni såg mitt rum nu, skulle ni alla ramla av stolen. Brorsan hade aldrig sätt något värre i hela sitt liv. Jag tycker det är onödigt att städa när jag ändå ska göra om rummet om någon vecka, stökar gärna ner lite extra istället. Men det gick för långt......

LOVE


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0