magknip och lättnad

Nu är arbetet inlämnat och även mailat. Känner mig lite lättad.
Nu återstår matteprov efter lunch som alla andra precis berättat är svinsvårt, dagens feta ångest. Ikväll ska jag börja plugga för proven nästa vecka, gäller och ligga i och inte sitta dagen innan, då har man lika ont i magen som jag har nu ungefär.
Tog en promenad till skolan idag, var 0 gradigt och frost på hela marken. Men var väldigt upp piggande och skönt :) shit, jag låter ju som en kärring...

Äch, jag skrattar idag kanske gråter jag sen!





Så jävla bra


Kommentarer
Postat av: j

du är duktig du :)

2009-10-15 @ 15:02:44
URL: http://hhope.blogg.se/
Postat av: Lisa

tjaba, smsat dig idag men du har icke svarat, kan ju höra av dig när du ser detta, puss

2009-10-15 @ 16:52:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0